Iran bans daily critical of Ahmadinejad

Reuters: Iran bans daily critical of Ahmadinejad

Sun Jun 22, 2008 8:43am EDT

TEHRAN (Reuters) – An Iranian newspaper has been banned after carrying articles critical of President Mahmoud Ahmadinejad’s economic policies, the state Press TV satellite station said on its website.

A government media body revoked the license of Tehran Emrooz on Saturday, Press TV said.

Share and Enjoy:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • Tumblr
  • Twitter

Be the first to comment on "Iran bans daily critical of Ahmadinejad"

Leave a comment

Your email address will not be published.